zondag 4 maart 2012

Copic Markers

Hallo allemaal,

Al mijn stempelafdrukjes heb ik altijd in gekleurd met Distress Ink of met de potloden die ik heb, de Derwent Coloursof en de Prisma Premier Potloden. En toch wilde ik nog heel graag de copic markers hebben, maar vond ze echt te duur. Een tijdje terug heb ik de copic ciao markers van mijn buurmeisje over kunnen nemen! Zij deed er niet veel meer mee, en ik zij wist dat ik de markers altijd al wilde hebben, hierdoor kon ik ze toch aanschaffen. En ze kosten nu lang niet zoveel, als wat ik er in de winkel voor zou moeten betalen.
  
Ondertussen heb ik er al een aantal plaatjes mee ingekleurd, en ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden. Ik persoonlijk vind Donald Duck, en het Magnolia meisje op de koffers de mooiste. Het magnolia meisje met de blauwe jurk is mijn eerste plaatje geweest die ik heb in gekleurd en vind ik dus het minst mooi.
 Ik ben erg benieuwd welke jullie het mooiste vinden!

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten