donderdag 26 januari 2012

Een kaartje om je op te fleuren!



Hallo allemaal,

Dit is een nieuw kaart van mijn hand. Ditmaal is het een fotokaart geworden.

Het designpapier met de postzegels er op is van Eline Pellinkhof, serie Eline's Huis. Het andere designpapier is van Artimo. Verder heb ik licht roze cardstock op deze kaart verwerkt.
 Deze kaart klapt aan de boven kant open, de twee helften zitten los en worden door het roze ruitlint aan elkaar gehouden, het lint heb ik bij ons op de markt gekocht..
Ook heb ik op deze kaart een stukje kant verwerkt, dit kant komt bij de Intratuin vandaan.
De tekst heb ik op de computer gemaakt , daarna heb ik het overgeschreven met witte inkt op perkamentpapier, daarna heb ik met zwarte inkt de hoofdtekst over de tekst heen geschreven.

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten