maandag 1 februari 2010

Wishing you the happiest of holidays

Hallo allemaal,

Het winterweer heeft mijn geïnspireerd tot het maken van een kerstkaart, Ik probeer er elke maand een paar te maken, maar in januari is dat niet gelukt. Dus heb ik vandaag mijn eigen verzuim gelijk weer goed gemaakt.

Het is een witte kaart van 13.5 cm x 13.5 cm. Het design papier is van Basic Grey, Eskimo Kissed. Alle hoeken heb ik afgrond met de afrondpons van Make me.
Het afdrukje wat ik hier gebruikt heb is van Penny Black, Exhalting, Ik heb het ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Daarna heb ik het afdrukje uitgestands met cuttlebug en de Classic Cirkles mal van Spellbinders en gemat met de Classic Cirkles en Classic Scalloped Cirkels mallen van Spellbinders.
De tekst is van C.C. Design, Christmas Versus. In de rechter boven- en onderhoek heb ik een sneeuwvlokje vastgezet met een brad. De bloemen zijn van de Creatables van Marianne Design. De brads waarmee de bloemen zijn vastgezet(geschroefd) zijn van Rahyer.

Zo dit was mijn kaartje voor vandaag.
Nog een fijne dag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten