donderdag 11 februari 2010

Sarah Kay

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik mijn Sarah Kay stempels weer eens uit de kast gehaald. En ik heb zojuist nieuwe ponsen van Martha Stewart binnen gekregen en deze heb ik ook gebruikt.
Gebruikte materialen:
  • Stempelafdrukje; Sarah Kay, Margaux is Painting, ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden;
  • De highlights in afdrukje zijn met de White Opaque Gelpen van Inkssentials gezet;
  • Nestabilities Classic Rectangles van Spellbinders;
  • Bloemen zijn gemaakt met de Creatables mallen van Marianne Design, Flowers 1, 2 & 3;
  • Bloemenpons van Make Me;
  • Martha Stewart pons, Doily lace;
  • Bruine splitpennen;
  • Scrappapier van K&Company, serie onbekend;
  • Cardstock; wit als basis kaart, lila om te matten;
  • Afmetingen kaart: 21.5 cm x 14.5 cm.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Ik ben er teverden over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten