donderdag 21 januari 2010

Verhuisd

Hallo allemaal,
Even een kaartje uit de oude doos. Ik heb het deze week redelijk druk, maar vind het wel leuk om wat op mijn blog te plaatsen.

Dit kaartje heb ik gemaakt met witte basis kaart van 13.5 cm x 13.5 cm Het design papier is van K&Company en dat heb ik weer gemat op hard geel cardstock. De bloem die ik hier gebruikt heb is van Flower Creations van Spellbinders. Deze heb ik vastgezet met een gele knopspeld. Het labeltje waar ik de tekst op geplakt heb, is uitgesneden met de Cricut Expression, met cartridge Tags, Bags, Boxes & More.
Het afdrukje op deze kaart is van een kleurplaat van Sarah Kay. Deze heb ik verkleind en uitgeprint. Daarna heb ik hem ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. En hem uitgesneden en daarna de hoeken afgerond met en pons. Het afdrukje heb ik gemat op hard roze cardstock.
Het is niet een van mijn laatste creatie's maar ik vind hem toch wel mooi.
En jullie?

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten