dinsdag 5 januari 2010

Valentijn

 Hallo Allemaal,
Hier nog een van mijn laatste creaties. Dit is een witte basis kaart met afmetingen van 21 cm x 14.5 cm. Ik heb op deze kaart een mat gemaakt van rood cardstock (20.5cm x 20.5cm), licht blauw cardstock ( 14cm x 14cm) en design papier van de zwarte glitter papierblok die ik gekocht heb bij de Action. Ik vond dit erg mooi papier. De bloemen die ik hier gebruikt heb zijn gemaakt met de Flower Creations van Spellbinders. Beide bloemen heb ik vast gezet met zo'n kantoor splitpennetje en daarover heen heb ik een hartvormig pailletje geplakt met lijmdots. Zo krijgt de kaart gelijk zijn eigen thema.

Het stempel afdrukje is van Magnolia Het stempel afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Het afdrukje heb ik uit gestanst met de Classic Scalloped Rectangle van Spellbinders.
De tekststempel die ik hier gebruikt heb is van C.C.Design, van de serie Friend sentiments. De stempel heb ik afgedrukt op een stans van de Ribbon Tags Trio van Spellbinders . Het witte lint is van Mireille en het bubbeltjes lint heb ik bij de Intratuin gekocht.

Ik hoop dat jullie deze kaart weer leuk vinden.

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten