dinsdag 5 januari 2010

The most special thing about this card.....

Hallo allemaal,
Een fleurig kaartje dit keer.
Met design papier van K&Company. De afmetingen voor deze kaart zijn 13.5 cm x 13.5 cm. Het lint wat ik hier gebruikt heb, komt allebei bij de intratuin vandaan. De knopjes komen uit de oude knopen doos van mijn moeder. En de plak parels zijn van Joy!
Het stempelafdrukje is wederom van Penny Black. Penny Black is toch wel mijn favoriete merk onder de stempel. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Daarna heb ik met een witte gelpen accenten aangebracht daar waar ik dacht dat het nodig was. De tekststempel is van C.C.Design van de serie Birthday sentiments. Het papier waarop ik dit heb gestempeld het ik door de cuttlebug gehaald samen met de Script texture mal. Daarna ben ik er heel voorzichtig met een sponsje met inkt overheen gegaan en zie hier het resultaat.

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten