dinsdag 5 januari 2010

Mijn Valentijn

Dit is een hele speciale kaart, deze kaart heb ik voor mijn man gemaakt en staat de hele dag op zijn computertafel te pronken. Ik dacht, ik maak voor iedereen leuke kaarten, waarom niet een keer voor hem! Dus van daar de titel: "mijn Valentijn."
----------------------------------------------------------
De afmetingen van deze kaart zijn wederom 21 cm x 14.5 cm. Het design papier is van DCWV The Stack 6. Het zigzag lint komt uit de oude doos. en het andere lint heb ik gekocht bij de Intratuin. De tekst stempels zijn van Marianne Design CS0826 en CS0823 deze beide teksten zijn gestempeld op een stans van de Ribbon Tags Trio van Spellbinders .
Het stempelafdrukje is van Penny Black, Love Graffiti. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden, daarna heb ik hem uitgestanst met de Cuttlebug en de Classic Rectangles van Spellbinders.

Een kaartje met een speicale betekenis, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten