zaterdag 16 januari 2010

Happy Birthday Blub

Hallo allemaal,
Na de leuke verassing van doe@ding, ben ik weer aan een nieuw kaartje begonnen. Het is dit keer een kinderkaart geworden. Het plaatje is wederom een digistamp, maar dit keer van Squigglefly. Daar hebben veel verschillende artiesten, mooie digistamps gemaakt. Onder andere ook Crissy Armstrong waar deze digistamp ook van is.
Ik heb het afdrukje gekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Daarna heb ik hem uitgesneden met de Petit Scallop Circle van Spellbinders. Ik heb een klein stukje siliconenbak mat onder de mal gelegd, zodat hij niet helemaal rond heeft uitgesneden, daarna heb ik de bellenblaas op dezelfde manier uitgesneden. Zo lijkt het als of je vis ook in lucht bellen zit. het plaatje heb ik gemat met dezelfde mallen van Spellbinders.
Het design papier is van DCWV the Stack 4. Het lint wat ik hier gebruikt heb is van verschillende merken. Het lichtblauwe lint is van de Markt, het donkerblauwe lint komt bij de Action vandaan en het lichtgroene lint heb ik bij de Intratuin gekocht.
De tekststempel is van Personal impressions Essential Circles. Deze heb ik uitgesneden met de Classic Circle van Spellbinders en daarna gemat met dezelfde mallen van Spellbinders. Als laatst heb ik de tekst op een stukje lint geplakt, hierdoor lijkt het op een medaille.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten