woensdag 6 januari 2010

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje van mij. Ik geniet nog lekker van een paar vakantie dagen, en dan heb je gelijk meer tijd voor wat anderen dingen, dan die van het daglijkse leven.

Dit keer heb ik weer geprobeerd om een mannen kaart te maken. Ik heb hier als basis kaart gebruikt gemaakt van wit cardstock met als afmetingen 13.5 cm x 13.5 cm. Het rode cardstock waarmee ik het design papier gemat heb heeft als afmetingen 13 cm x 13 cm. Het design papier is van We R Memory Keepers, comstock collection Petit Four. Dit papier heb ik gekregen van mijn vriendin. Het design papier heeft als afmeting 12.5 cm x 12.5 cm. Het groene lint is van Mireille, het kant heb ik bij de intratuin gekocht.
Ook het stempelafdrukje heb ik gekregen van mijn vriendin. Het is een stempel van The Greeting Farm en wel "Hello Ian". Ik vond het afdrukje zo leuk dat ik ondertussen de stempel ook zelf heb aangeschaft. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Het afdrukje heb ik met de Deckeld Recantgles van Spellbinders uitgestanst. Ook de mat van het design papier en het rode papier het ik met deze mal uitgestanst. De tekststempels is van Marianne design Tc0801.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten