dinsdag 26 januari 2010

A Forever Friend

Hallo allemaal,

Hier is mijn nieuwste creatie. Ik heb hier mijn nieuwe stempel van Forever Friend gebruikt die ik gewonnen heb met de Blog Candy van Doe@Ding.
De afmetingen van deze kaart zijn 14.5 cm x 21 cm. Ik heb hiervoor gebroken wit cardstock gebruikt. Het design papier is van Basic Grey van de serie Bittersweet. Het lint is van Mireille. Ik heb de rand geponst met een pons die ik bij Ling Trading heb gekocht
Aan de binnen kant van de kaart heb ik nog zacht roze cardstock gebruikt. zo komt de ponsrand beter tot zijn recht. Daarna heb ik de rand ingeinkt met een ponsje en colorbox inkt.
Het afdrukje is,zoals ik al had gezegd,van de stempel Forever Friends van de serie 'Love' Ik heb het afdrukje ingekleurd met de derwent Derwent Coloursoft Potloden. Daarna heb ik hem uitgesneden met de ovale Multie Frame Dies van Nellie Snellen. Het plaatje heb ik gemat op twee kleuren Colorcore papier in verschillende vormen. Deze heb ik eerst uit gestansd met de ronde en vierkant Multie Frame Dies van Nellie Snellen en daarna met de Cuttlebug mal genaamd: 'Roses' door de cutllebug heb gehaald en opgeschuurd.

*
Misschien is het wel een handige tip, maar ik maak het papier altijd even iets vochtig, dan scheurt het minder, wanneer je het met de cuttlebug mallen door de Cuttlebug haalt.
*

Het tekst stempel is van Autumn Leaves; Stampology Ticketed.

Ik vind het een mooi en lief kaartje geworden, ik hoop dat jullie dat ook vinden.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten