zondag 10 januari 2010

Fleurige verjaardagskaart

Hallo allemaal,
Hier mijn allerlaatse creatie. Deze heb ik gisteren gemaakt. Vorige week had ik na ruim een maand wachten eindelijke mijn bestelling binnen van Create4fun. Hierin zaten een aantal Popcorn The Bear stempels, ik ben daar gelijk maar een kaartje mee gaan maken. Ze vallen groter uit dan dat het lijkt, maar als je er een grote kaart mee maakt, kan je ze heel goed gebruiken.
Het design papier wat ik hier gebruikt heb is van K&Company van de seria Pink Floral Flat Paper, dit heb ik gemat op licht-groen cardstock.
Het stempelafdrukje is dus van Popcorn the Bear, deze heeft de naam Smile gekregen. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Toen het plaatje klaar was heb ik alle lichtpuntjes in de ballon geaccentueerd met de glitterpen van Rayher. Daarna heb hem volgens deze manier uitgesneden met de Classic Rectangles van Spellbinders en heb ik het gemat met licht-groen cardstock.
De bloemen op deze kaart heb ik uitgesneden met de Flower Creations van Spellbinders en deze geponst met de Colorbox inkt in de kleuren van de kaart. Ik heb er twee bloemen van gemaakt en ze vast gezet met een brad. Onder de bloemen heb ik met de Mc Gill pons leaves bloemblaadjes aangebracht. Als laatst heb ik de tekst van Eline's vintage teksten Ec0096 gebruikt en deze uitgestanst met de Fancy Tags van Spellbinders. Het lint wat ik op deze kaart gebruikt heb is van de action.

Ik hoop dat jullie deze hele fleurige kaart weer mooi vinden.

Liefst Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten