zondag 10 januari 2010

Een kaartje voor elke gelegenheid

Hallo allemaal,
Een kaart die voor meerdere mogelijkheden gebruikt kan worden. Het afdrukje is van Penny Black, maar ik weet niet welke. Ik heb het afdrukje via Marktplaats gekocht. Het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Het design papier is van DCWV The Stack 4. Het Afdrukje heb ik gemat met een stukje cardsctock dat ik samen met de Perfect Paisley mal door de Cuttlebug heb gehaald. Daarna ben ik er heel voorzicht met mijn bruine stempel kussen overheen gegaan de randen heb ik geponst met mijn groene stempelinkt van Colorbox. Dit heb ik ook gedaan met de randen van het stemepelafdrukje. Als laatst nog even de afmetingen van deze kaart, die zijn 13.5 cm x 13.5 cm. Het design papier is 13 cm x 13 cm.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden geworden.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten