vrijdag 29 januari 2010

Babykaartje

Hallo allemaal,

Het is vandaag echt weer om binnen te zitten en lekker niets te doen. Ik heb vanmiddag dit kaartje afgemaakt. Ik had gisteren het plaatje gekleurd, maar nog geen tijd gevonden om er een kaartje mee te maken.

Ik heb er een mintgroene baby kaart van gemaakt, zo kan je het naar zowel een meisje al een jongen sturen.

De afmetingen van dit, gebroken witte, kaartje zijn 13.5 cm x 13.5 cm. Het papier is van Forever Friends paper pad Hugs & Cuddles. Ik heb geen tekst stempel gebruikt, want ik krijg binnenkort de nieuwe stempels van Eline Pellinkhof en ook de nieuwe baby tekststempels en daar wil ik een mooie tekst uitzoeken voor deze kaart, dus dat hebben jullie nog te goed van mij. Het afdrukje wat ik op deze kaart gebruikt heb is van Bildmalarna, Baby. Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden en het daarna uitgeknipt. Het plaatje heb ik verhoogd opgeplakt,op kaartjes die ik uitgestanst heb met de Cuttlebug en de Deckled Rectangles mal van Spellbinders.

Ik vind hem wel lief geworden en jullie?

Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten