woensdag 23 september 2009

Vakantie en een kaartje

Dag allemaal,
Na een aantal weken heerlijk in Duitsland te hebben doorgebracht, is hier dan eindelijk weer een kaartje,
een kerstkaartje. De afmetingen van dit kaartje zijn 13.5 cm x 13.5 cm. Het stempelafdrukjes is Tilda van Magnolia, het afdrukje heb ik ingekleurd met de Derwent Coloursoft potloden. Het design papier dat ik hier gebruikt heb, is van Basic Grey van de serie Ambrosia. Het lint komt van de plaatselijke weekmarkt. Het geheel heb ik gemat op rood cardstock, ook Tilda heb ik gemat op rood cardstock, van dat zelfde cardstock heb ik met de cricut de swirl uitgesneden. Deze swirl staat op de cartridge Home Accents. De tekst heb ik via deze site gevonden en heb ik uitgeprint op blank perkamentpapier. Het geheel is nog afgewerkt met knoopjes.
Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten